Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

GALERIA

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Visites:   click tracking

Tornarem a tenir "mini pagues extres" el proper 2011 ???

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Tornarem a tenir "mini pagues extres" el proper 2011 ???

Missatge por berganti10 el Dc 15 Des 2010, 00:21

Aquesta noticia en referència al no cobrament de les pagues dobles els proper mesos de juny i desembre de 2011, algú sap de veritat si aquesta informació està contrastada ? Si que és cert que sembla ser que el 30 % de baixada en la paga de desembre quedarà també reflectit a les pagues del proper any. Això significa que el que cobrem aquest mes de desembre serà idèntic al mes de juny i desembre de l'any que bé, això si, decontant la "bufanda".

berganti10
Aspirant
Aspirant

Masculí
Promoció: 12a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tornarem a tenir "mini pagues extres" el proper 2011 ???

Missatge por werdes el Ds 08 Gen 2011, 11:08

Hola company,
L'altre dia vaig estar parlant amb un vell amic de banderins i em va comentar que existia la possibilitat que l'any que ve, en lloc de baixar-nos el sou de forma mensual, el que fessin és tornar a deixar el tema de les extres com abans, es a dir, que l'extra tornaria a ser el doble del sou base+triennis.

werdes
Aspirant
Aspirant

Masculí

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aplec el Dl 10 Gen 2011, 13:11

werdes escrigué:Hola company,
L'altre dia vaig estar parlant amb un vell amic de banderins i em va comentar que existia la possibilitat que l'any que ve, en lloc de baixar-nos el sou de forma mensual, el que fessin és tornar a deixar el tema de les extres com abans, es a dir, que l'extra tornaria a ser el doble del sou base+triennis.

Un delegat del SPC a comissaria també ens va dir el mateix. Sou base + trienis com abans del 2007

aplec
Mosso/a
Mosso/a

Masculí
Ubicació: 23a
Promoció: 22a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por FrankCME el Dg 10 Abr 2011, 16:35

Doncs ara per ara no es sap res...però en 3 mesos sortirem de dubtes. Jo crec que algo ens tocaran, quant? No ho se.

FrankCME
Mosso/a
Mosso/a

Masculí
Ubicació: Barcelona
Promoció: 20a

Veure perfil de l'usuari http://www.foropolicia.es

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt