Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

OPOSITORS 2012
Pàgina 1 de 5 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5 
OPOSITORS 2012
Obro aquest fil per a tots els que, malgrat la ilusió i les ganes, ens em quedat fora, i pels que venen de nou. Per a posar en comú dubtes, impressions, ilusións,sempre de forma constructiva, i tot el que puguem per a passar aquest any entrenant i estudiant al màxim!
ÀNIMS A TOTS I A LLUITAR PER UN SOMNI!
ÀNIMS A TOTS I A LLUITAR PER UN SOMNI!

Enric- Agent en pràctiques

-

Re: OPOSITORS 2012
Per cert, a tots als que com jo, voleu aprofitar l'estiu per a posar-vos en forma, us deixo aquest bloc d'excursionisme, per a començar a entrenar caminant o fent trail-running, mentre disfrutem de la muntanya!!!
http://muntanyaimeteorologia.blogspot.com/
SALUT I CAMES!
http://muntanyaimeteorologia.blogspot.com/
SALUT I CAMES!

-

Gracies Enric Igualment!!! Anims sort i força!!!!
Salut&Sport!
Salut&Sport!

Petard79- Agent en pràctiques

-

Ubicació: Lleida
Hobbies: Trekin ,Running, Ski, Basquet, Futbol, Sport!!!
hola macos, doncs res, jo tambè he opositat aquest anys i a la primera m'han tombat!!!
Estava una mica depre pk m'havien suspés per la personalitat, que és l'únic que no puc millorar, pk sòc així!! Tot l'ho demès es pot entrenar més, es pot estudiar, però la personalitat?¿?¿?¿
Evidentment no em rendiré i l'any vinent ho tornaré a fer (no ho intentaré, ho faré)!!
Salut
Estava una mica depre pk m'havien suspés per la personalitat, que és l'únic que no puc millorar, pk sòc així!! Tot l'ho demès es pot entrenar més, es pot estudiar, però la personalitat?¿?¿?¿
Evidentment no em rendiré i l'any vinent ho tornaré a fer (no ho intentaré, ho faré)!!
Salut

noa- Aspirant

hola buenas alguien me podria decir un sitio una pagina algo donde poder practicar los ejercicios psicotecnicos de figuritas....la de triangulo vale 2 +redonda vale 4 cuanto vale.....si me pudierais ayudar os lo agradeceria

ona2010- Aspirant

test psicotecnicos
ona2010 escrigué:hola buenas alguien me podria decir un sitio una pagina algo donde poder practicar los ejercicios psicotecnicos de figuritas....la de triangulo vale 2 +redonda vale 4 cuanto vale.....si me pudierais ayudar os lo agradeceria
Hola ona2010 mira si sale algunos ejercicios de los que te interesa aqui.
http://www.psicoactiva.com/tests.htm

Robledo- Aspirant

Enric, t'as presentat per lliure a les proves?
no se que fer si estudiar per lliure o seria millor anar a preparar-te en una acadèmia
no se que fer si estudiar per lliure o seria millor anar a preparar-te en una acadèmia

Robledo- Aspirant

Mira, sinceramentaltres opos d'acord, però per mosso NO CAL anar a academia, jo personalment, no sóc constant estudiant, i tot i així, he tret un 8'62, durant un més, els primers 15 dies estudiant força, i els ultims 15 empollant i estudiant 12 hores diaries. Tot són opinions, però jo de tu no deixaria els diners a una academia, a on el mes segur es que tanqui i se'ls emporti.

-

Comparto la teva opinió Enric.
Personalment, jo no vaig anar a cap academia i vaig aprovar la primera part. Tot és posar-se! Si t'ho proposes i et marques uns horaris d'estudi, no cal que paguis a ningú perquè t'ensenyi, però si no tens constància per estudiar, potser si que et val la pena apuntar-te a una academia. Valora-ho tu mateix Robledo i mira quines possibilitats tens! Ànims!
Personalment, jo no vaig anar a cap academia i vaig aprovar la primera part. Tot és posar-se! Si t'ho proposes i et marques uns horaris d'estudi, no cal que paguis a ningú perquè t'ensenyi, però si no tens constància per estudiar, potser si que et val la pena apuntar-te a una academia. Valora-ho tu mateix Robledo i mira quines possibilitats tens! Ànims!

EstherRH- Mosso/a

Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5