Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

GALERIA

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Visites:   click tracking

I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra? 5 4.4 7

I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?

Missatge por icofer el Dg 02 Oct 2011, 23:51

Doncs es pot dir més alt però no més clar, ''¿porqué?''

icofer
Agent en pràctiques
Agent en pràctiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?

Missatge por Ricko el Dl 03 Oct 2011, 00:43

Vocacional, porto tota la vida volent ser policia. Mosso d'Esquadra. No he opossitat per a altres cossos.

Ricko
Mosso/a
Mosso/a

Masculí

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por itmar fabregat el Dl 03 Oct 2011, 13:37

Jo després de tant de temps fent opos veig que tot és saber mentir. No pots dir que és vocacional per què com ho saps? M'agafen ganes de dir-li a l'entrevistadora i vostè, com sabía que volia ser psicòloga... És a dir, aquest any va ser el primer que vaig anar amb un psicòleg a preparar l'entrevista i ell mateix deia que m'havia de saber vendre i jo no sóc així i no crec que tingui que explicar tantes coses i més jo que tota la vida me sapigut guanyar les coses treballant i demostrant que servia per alló. Pero aquí és lo de sempre, amb 1h han de veure si vals o no vals, que cony han de veure?

Per que vull ser Mosso? Per què Mossos m'hauria de voler? Cadascú te un somni i molts dels d'aquí és ser policia, un indistintament el cos que sigui, però ser policia.

Ànims a tots!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ricko el Dl 03 Oct 2011, 16:36

Itmar, si jo digues, perque m'agrada, llavors entenc la teva resposta, perque no ho se si m'agradara, pero vocacional, fa referencia a que vull ser policia, es la vocacio a la que aspiro.

Ricko
Mosso/a
Mosso/a

Masculí

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por itmar fabregat el Dl 03 Oct 2011, 19:04

Però no podem anar amb aquesta mentalitat. Jo amb el títol he associat amb la típica pregunta d'entrevista i potrser me colat.
Torno a repetir, si un metge que fa una carrera mínima de 5 anys digués, vaig a provar a veure que passa, sino m'agrada doncs...
Aquí és el mateix, vull ser policia, crec que m'agradarà però sino... No pots ser sincer, de cap manera, has d'anar venent la moto constanment...
Jo sóc molt agradable, mai tinc problemes, a casa tot perfete a la feina també, sempre parlo les coses, sempre...
No senyor, aixó és una pantomima i si contes tot el que et passa segur que no entres.
En fin... Que me n'han contat moltes i veig que aixó de l'entrevista és la part de l'oposició que menys m'agrada.
sento si no feies referència amb aixó!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por RuiCosta el Dl 03 Oct 2011, 22:00

No li doneu tantes voltes a la entrevista, que el que marca més és el psicotècnic. Ja potser una entrevista dura o tova que si tens el psico entre els 600 entres. A no ser que a l'entrevista t'haguessis contrariat tant del psico.

RuiCosta
Agent en pràctiques
Agent en pràctiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc_Barcelona89 el Dl 03 Oct 2011, 23:46

Avui he descobert que una profesora meva va estar treballant al ISPC més de 10 anys, en saber-ho he estat xerrant amb ella quasi una hora i m'ha deixat una cosa ben clara, en l'entrevista poden agafar a QUALSEVOL! M'ha posat un exemple d'un ex-alumne del mateix cicle formatiu que estic realitzant, que l'ha descrit com: Un complet boig (seguit d'anècdotes bastant sorprenents!). També m'ha explicat el cas de nois molt preparats que els han fet fora un cop rere altre.

Això companys és una loteria, així que sigeu feliços, penseu en el ARA i l'entrevista ja arribarà!

Marc_Barcelona89
Mosso/a
Mosso/a

Masculí
Ubicació: ISPC en la 26ª!
Hobbies: APTE 26ª promoció!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ricko el Dl 03 Oct 2011, 23:54

itmar fabregat escrigué:
sento si no feies referència amb aixó

Itmar no tens que sentir res, has exposat les teves idees i jo les meves, no hi ha mala intencio en cap moment, nomes ho discutim. Rolling Eyes

Ricko
Mosso/a
Mosso/a

Masculí

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por itmar fabregat el Dt 04 Oct 2011, 00:01

RuiCosta escrigué:No li doneu tantes voltes a la entrevista, que el que marca més és el psicotècnic. Ja potser una entrevista dura o tova que si tens el psico entre els 600 entres. A no ser que a l'entrevista t'haguessis contrariat tant del psico.

Discrepo! amb un psicotècnic és pot mentir i la gent menteix i per aixó hi ha professionals que t'ajuden a mentir. Vull preparar un llibre sobre tot aixó. Però en l'entrevista ets tu cara a cara. Jo mateix em bloquejo i no sóc jo, inclús quant la meva xicota em feia preguntes d'entrevista (ella és policia i ja ha passat tot aixó), no responia amb naturalitat i és que la meva ment no funciona.
No sé si serà una loteria o no, però és una putada... aixó segur!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por icofer el Dt 04 Oct 2011, 11:29

Jo he obert aquest post perque responeu el perqué voleu ser Mossos, no el que direu a l'entrevista !! ;)

icofer
Agent en pràctiques
Agent en pràctiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt