Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?
Pàgina 1 de 4 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4 
I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?
Doncs es pot dir més alt però no més clar, ''¿porqué?''

icofer- Agent en pràctiques

Re: I tu perquè vols ser Mosso d'Esquadra?
Vocacional, porto tota la vida volent ser policia. Mosso d'Esquadra. No he opossitat per a altres cossos.

Ricko- Mosso/a

-

Jo després de tant de temps fent opos veig que tot és saber mentir. No pots dir que és vocacional per què com ho saps? M'agafen ganes de dir-li a l'entrevistadora i vostè, com sabía que volia ser psicòloga... És a dir, aquest any va ser el primer que vaig anar amb un psicòleg a preparar l'entrevista i ell mateix deia que m'havia de saber vendre i jo no sóc així i no crec que tingui que explicar tantes coses i més jo que tota la vida me sapigut guanyar les coses treballant i demostrant que servia per alló. Pero aquí és lo de sempre, amb 1h han de veure si vals o no vals, que cony han de veure?
Per que vull ser Mosso? Per què Mossos m'hauria de voler? Cadascú te un somni i molts dels d'aquí és ser policia, un indistintament el cos que sigui, però ser policia.
Ànims a tots!
Per que vull ser Mosso? Per què Mossos m'hauria de voler? Cadascú te un somni i molts dels d'aquí és ser policia, un indistintament el cos que sigui, però ser policia.
Ànims a tots!

itmar fabregat- Caporal

-

Itmar, si jo digues, perque m'agrada, llavors entenc la teva resposta, perque no ho se si m'agradara, pero vocacional, fa referencia a que vull ser policia, es la vocacio a la que aspiro.

Ricko- Mosso/a

-

Però no podem anar amb aquesta mentalitat. Jo amb el títol he associat amb la típica pregunta d'entrevista i potrser me colat.
Torno a repetir, si un metge que fa una carrera mínima de 5 anys digués, vaig a provar a veure que passa, sino m'agrada doncs...
Aquí és el mateix, vull ser policia, crec que m'agradarà però sino... No pots ser sincer, de cap manera, has d'anar venent la moto constanment...
Jo sóc molt agradable, mai tinc problemes, a casa tot perfete a la feina també, sempre parlo les coses, sempre...
No senyor, aixó és una pantomima i si contes tot el que et passa segur que no entres.
En fin... Que me n'han contat moltes i veig que aixó de l'entrevista és la part de l'oposició que menys m'agrada.
sento si no feies referència amb aixó!
Torno a repetir, si un metge que fa una carrera mínima de 5 anys digués, vaig a provar a veure que passa, sino m'agrada doncs...
Aquí és el mateix, vull ser policia, crec que m'agradarà però sino... No pots ser sincer, de cap manera, has d'anar venent la moto constanment...
Jo sóc molt agradable, mai tinc problemes, a casa tot perfete a la feina també, sempre parlo les coses, sempre...
No senyor, aixó és una pantomima i si contes tot el que et passa segur que no entres.
En fin... Que me n'han contat moltes i veig que aixó de l'entrevista és la part de l'oposició que menys m'agrada.
sento si no feies referència amb aixó!

itmar fabregat- Caporal

-

No li doneu tantes voltes a la entrevista, que el que marca més és el psicotècnic. Ja potser una entrevista dura o tova que si tens el psico entre els 600 entres. A no ser que a l'entrevista t'haguessis contrariat tant del psico.

RuiCosta- Agent en pràctiques

Avui he descobert que una profesora meva va estar treballant al ISPC més de 10 anys, en saber-ho he estat xerrant amb ella quasi una hora i m'ha deixat una cosa ben clara, en l'entrevista poden agafar a QUALSEVOL! M'ha posat un exemple d'un ex-alumne del mateix cicle formatiu que estic realitzant, que l'ha descrit com: Un complet boig (seguit d'anècdotes bastant sorprenents!). També m'ha explicat el cas de nois molt preparats que els han fet fora un cop rere altre.
Això companys és una loteria, així que sigeu feliços, penseu en el ARA i l'entrevista ja arribarà!
Això companys és una loteria, així que sigeu feliços, penseu en el ARA i l'entrevista ja arribarà!

Marc_Barcelona89- Mosso/a

-

Ubicació: ISPC en la 26ª!
Hobbies: APTE 26ª promoció!
itmar fabregat escrigué:
sento si no feies referència amb aixó
Itmar no tens que sentir res, has exposat les teves idees i jo les meves, no hi ha mala intencio en cap moment, nomes ho discutim.

Ricko- Mosso/a

-

RuiCosta escrigué:No li doneu tantes voltes a la entrevista, que el que marca més és el psicotècnic. Ja potser una entrevista dura o tova que si tens el psico entre els 600 entres. A no ser que a l'entrevista t'haguessis contrariat tant del psico.
Discrepo! amb un psicotècnic és pot mentir i la gent menteix i per aixó hi ha professionals que t'ajuden a mentir. Vull preparar un llibre sobre tot aixó. Però en l'entrevista ets tu cara a cara. Jo mateix em bloquejo i no sóc jo, inclús quant la meva xicota em feia preguntes d'entrevista (ella és policia i ja ha passat tot aixó), no responia amb naturalitat i és que la meva ment no funciona.
No sé si serà una loteria o no, però és una putada... aixó segur!

itmar fabregat- Caporal

-

Jo he obert aquest post perque responeu el perqué voleu ser Mossos, no el que direu a l'entrevista !! ;)

icofer- Agent en pràctiques

Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4