Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

AGENT PROVISIONAL TARRAGONA PERMUTA BCN O GIRONA
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
AGENT PROVISIONAL TARRAGONA PERMUTA BCN O GIRONA
Agent amb plaça provisional a Tarragona estaria interessat en permuta per qualsevol plaça a Barcelona o Girona.
Interessats deixeu email
Interessats deixeu email

david88- Aspirant

Re: AGENT PROVISIONAL TARRAGONA PERMUTA BCN O GIRONA
Jo soc provisional a aeroport del prat si t´interessa jo vindria encantat a tarragona , mail : last-1978@hotmail.com
Editat per darrera vegada per LLUIS JO el Dc 16 Jun 2010, 18:06, editat 1 cop en total

LLUIS JO- Aspirant

LLUIS JO escrigué:Jo soc provisional a aeroport del prat si t´interessa jo vindria encantat a tarragona , tel.: xxxxxxxxx
LLUIS JO deixa el teu telèfon per missatge privat a qui et contesti pel general, no es un ús responsable donar una dada privada ja que en el fons això es un forum públic en el que qualsevol persona pot entrar.
Si no edites el teu post i treus el telèfon en 24 h, ho farem nosaltres per normativa.
Si de cas vols possar un tipús de contacte deixa el teu email.
El primer perjudicat pots ser tu.
Salutacions

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
david88 escrigué:Agent amb plaça provisional a Tarragona estaria interessat en permuta per qualsevol plaça a Barcelona o Girona.
Interessats deixeu telèfon i us truco.
Hola david soc mikel en breu amb plaça provisional a barcelona. suposo vamos pero que podem parlar.
telefon
Editat per darrera vegada per asp79 el Dl 05 Jul 2010, 19:10, editat 1 cop en total (Razón : NORMATIVA)

JOSE- Aspirant

HOLA DAVID ACTUALMENT PLAÇA PROVISIONAL A VILAFRANCA ESTARIA INTERESSADISSIM EN PERMUTAR AMB TARRAGONA, JO SOC DE TARRAGONA
TELEFON
TELEFON
Editat per darrera vegada per asp79 el Dl 05 Jul 2010, 19:10, editat 1 cop en total (Razón : NORMATIVA)

JOSE- Aspirant

Permuta CD Barberà del Vallès
Hola,
estic molt interessat en permutar la teva plaça provisional a Tarragona per la meva a Barberà del Vallès, usc escamot. Si ets de la zona de Girona, tens entrada per l'AP7. Et deixo el meu mail: navitgn@gmail.com
estic molt interessat en permutar la teva plaça provisional a Tarragona per la meva a Barberà del Vallès, usc escamot. Si ets de la zona de Girona, tens entrada per l'AP7. Et deixo el meu mail: navitgn@gmail.com
Editat per darrera vegada per tgn999 el Dj 08 Jul 2010, 10:43, editat 2 cops en total (Razón : normativa)

tgn999- Aspirant

Hola. Estic interessada en Tarragona. Jo estic de provisional a martorell. El meu tlf: Anna
Editat per darrera vegada per asp79 el Dl 05 Jul 2010, 19:09, editat 1 cop en total (Razón : NORMATIVA)

palma- Aspirant

Fa 3 posts que he deixat un missatge pel mateix motiu, i es que no volem que poseu el vostre telèfon a la web i us donem a tots la opció de donar vos-ho, per missatge privat.
Avans de començar a escriure haurieu de llegir les normes o informar-vos, tots sabem que son les lnormes i que s´han de intentar cumplir i més sent el que som. Aquí també hi han unes normes, així que si us plau NO POSEU ELS VOSTRES MOVILS AL FIL GENERAL.
Si voleu possar l´email endavant cap problema, intentem donar una mica de exemple.
Tots els vostres telèfons han sigut esborrats.
No aviso més, següent fil que es crei possant el telèfon al general restarà tancat.
Salutacions i sort amb els vostres destins.
Avans de començar a escriure haurieu de llegir les normes o informar-vos, tots sabem que son les lnormes i que s´han de intentar cumplir i més sent el que som. Aquí també hi han unes normes, així que si us plau NO POSEU ELS VOSTRES MOVILS AL FIL GENERAL.
Si voleu possar l´email endavant cap problema, intentem donar una mica de exemple.
Tots els vostres telèfons han sigut esborrats.
No aviso més, següent fil que es crei possant el telèfon al general restarà tancat.
Salutacions i sort amb els vostres destins.

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
Si t´interesa aeroport del prat Q3 sense nits, digam alguna cosa
arre@terra.es
arre@terra.es

cringoll- Aspirant

Pàgina 1 de 2 • 1, 2